Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Wednesday, 7 December 2011

Buat Baik Tak Pernah Nak Ikhlas !

Ha amek kau kan dah kena terajang !
Cuba lah buat baik tu ikhlas, jangan sebab kau nak balasan je.
Susah betul jadi manusia, berkira betul.
sikit-sikit ungkit, sikit-sikit ungkit
kau pergi hidup kat hutan ah sana biar tak payah tolong sesiapa
bila nak kena makan dengan harimau, haa..
try mintak tolong dekat encik gajah ke, encik monyet ke..
tak de sapa nak tolong kau...
time tu baru kau tau erti penyesalan !
Hahahaha

11 comments:

nurmujahidah said...

geram kan orang camni,, lepas ni kite tkyah tlong dye, hahhaa :D kidding,,

owner : Lynn said...

nurmujahidah : tau xpe, tgk2 baik je dgn kite, ehh rupenye ade udang sebalik batu..huhu

Operasi Hitam said...

sakit hati bila someone 2 tolong, tp x ikhlas.. pas 2 nk ungkit2 lak..

Fyfy Liew said...

menyampah dengan org mcm ni. bt baik sebab nak balasan. -.- baik pergi mampus je la org mcm ni. erghh okay terlebih emosional hahaha

Juliet_iRa~" said...

entry lepas geram la ni..kekkeke..;p

sbr2..

Saiazuan said...

klu x dpt balasan kt dunia ni, kat akhirat sana dia xleh lari..hehe :D sabo ye

owner : Lynn said...

Operasi Hitam : betul2,klw tau dia xikhlas..xhingin pon nk mintak tolg dia

Fyfy : hahaha emo nampak? bagus2~~ hihi :D

Juliet :hahaha tau xpe :p

owner : Lynn said...

Saiazuan : betul2, thanx Zuan :)

Alieza Dayasari said...

sangat bosannnnn bila ada org buat baik tp nak harapkan balasan. tp kalau buat baik, org lain tolong lah gak hargai.. jgn letak kat kaki...
cakap berdasarkan pengalaman ni...
hehehehe

owner : Lynn said...

Alieza : yup, mmg bila org dh buat baik kite kena hargai, tp ni jarang2 sekali baik, tibe2 dy bermanis2 mulut dgn kita, rupe2nye ad niat lain je nk gunakan kite..ckp bdasarkan pengalaman gak nih.. :)

Amyra Azhar said...

hehe kan da kene! tu la!
sabo je la kan..peace (n_n)v