Happy Three Friends

.

.
.

Miss Money

Tuesday, 21 February 2012

Edit Gambar Bangunan Separuh Siap Kepada Yang Siap


Assalamualaikum and hi readers. Semalam, makcik sedara aku
mintak tolong editkan gambar. Aku ingat gambar dia ke apa, rupanya
gambar untuk kerja dia.


Gambar bangunan yang separuh siap. Dia nak bangunan tu nampak
macam dah siap. Erkkk... (-_-')


So, tadi siang aku tak sempat buat sebab busy tolong mak, petang
lak pergi keluar jap. Then balik malam dalam jam 10 malam.
Sampai area taman perumahan aku, tengok suasana gelap semacam.
Rupa-rupanya black out....



Aiseyh, terus aku teringat makcik aku cakap nak gambar tu
esok (selasa). Matilah aku kalau letrik takde sampai esok :(



And Alhamdulillah, akhirnya jam 12 tadi letrik ada semula. Terus
cepat-cepat aku buat, dan akhirnya siap jugak. Hahahaha~
(gelak dengan mata tertutup sebab dah ngantuk)


Ini lah hasilnya :

(sebelum dan selepas)




Penat betul 'bertukang' tadi (-_-') Agak rumit jugak sebenarnya.
Tengok macam takde pape, tapi bila zoom banyaknya besi-besi
dan bungkusan simen kat dalam gambar tu. Terima kasih Photoshop.



Okay, ngantuk sudah, esok nk bangun pagi bawak Oren
pergi klinik. 
Errr...Oren itu adalah seekor kucing. 

5 comments:

ked said...

wahhh.. kencangnye..
siyesly kagum.. hohoho

kim salam kat oren ek.. dulu ade kucing oren gak.. tapi kitorang panggil oyen.. hihihi

owner said...

ked : haha terima kasih (n_n) samelah kite ade kucing oyen~~ haha

^_^ Zaza Nur Iman said...

wah..pandai damya edit.. :)

smile ;-) said...

uitss lynndamya, citer nie pun masuk dlm entry nie gak ker?
malu ler saya...

smile ;-) said...

saya lum bayar, utang la yea! hehe